تاریخ یوونتوس آرشیو خبر ها
پر هیجان ترین دیدار یووه در تعطیلات از نگاه آنیلی!

پر هیجان ترین دیدار یووه در تعطیلات از نگاه آنیلی!

 

هرچند دیدارهای دوستانه پیش از آغاز رقابت‌های فوتبال در نقاط مختلف دنیا صرفاً جنبه تدارکاتی دارد و بیشتر با هدف آشنایی با نقاط ضعف و قوت تیم‌ها برگزار می‌شود اما تقابل تیم‌های مختلف در آن همیشه جذابیت‌های فراوانی داشته است. در این بین یوونتوس نیز در کنار برگزاری چنین بازی‌هایی، همه‌ساله یک دیدار متفاوت را نیز به عنوان آخرین بازی دوستانه‌اش در خانه برگزار می‌کند؛ دیداری که به گفته رئیس یووه، پر هیجان‌ترین دیدار این باشگاه در فصل تابستان است.

 

طبق سنت هر ساله، آخرین دیدار دوستانه پیش از شروع فصل 2019‐2020 رقابت‌های سری A در ویلای خانواده آنیلی در منطقه ویلار پِروسا، میان تیم اصلی یووه و یوونتوس B برگزار خواهد شد. دیدار امسال رأس ساعت 17 (به وقت محلی) روز چهارشنبه 14 اوت (23 مرداد) با حضور آندره‌ا آنیلی، جان الكان، پاول ندود، فابیو پاراتیچی و جمعی از هواداران این باشگاه در كمپ ورزشی ویلار برگزار می‌شود.

 

در این مسابقه كه معمولاً به دقیقه 90 نمی‌رسد، هواداران در اواسط مسابقه به میانه زمین آمده و با بازیكنان مورد علاقه‌شان عكس یادگاری می‌گیرند؛ چه‌آنكه در بازی سال گذشته نیز در دقیقه 71، این رسم نانوشته دوباره اجرا شد و در حالیكه تیم اصلی یووه با 5 گل از تیم پریماورای یوونتوس پیش بود، طرفداران به زمین آمدند و بازی با همان گل‌های به ثمر رسیده تا آن دقیقه خاتمه یافت.

 

این دیدار دوستانه با هدف ارتقای انگیزه و روحیه میان مجموعه بازیكنان باشگاه یوونتوس، همه ساله با حضور جمعی از هواداران وفادار یووه، كاركنان و خانواده‎های آنها و تعداد محدودی بلیط كه به صورت پیش‎فروش اینترنتی در روز دوشنبه 15 ژوئیه (24 تیرماه) در دسترس خواهد بود، در كومونه «ویلار پِروسا» در غرب تورین برگزار می‌شود تا بیانكونری‌ها با روحیه‌ای بالا راهی مسابقات فصل جدید شوند.

 

 

آندره‌ا آنیلی چندی پیش در خلال گفتگویی مفصل با یكی از رسانه‌های ایتالیایی در مورد این دیدار سنتی گفته بود:

 

هر سال برای حضور و تماشای این دیدار هیجان و شوق فراوانی دارد. با اینكه بارها میزبان این رقابت خانوادگی و سنتی بوده‌ام اما در سالهای اخیر این دیدار برایم جذابیت‌ و اهمیت بیشتری پیدا كرده است.

 

گفتنی است؛ در دیدار سال گذشته (2018) كه نخستین حضور کریستیانو رونالدو در تركیب یووه نیز به حساب می‌آمد، گل او به همراه، پائولو دیبالا (2 گل) ، كلودیو ماركیزیو و یك گل به خودی، باعث برتری تیم اصلی یووه در این دیدار درون خانوادگی شد. این در حالی است كه دیدار این دو تیم در سال 2017 اما با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: